fredag, april 08, 2011

8/4-2011


Dagens bild: Grönsakscarbonara (strimlad morot, bacon, lök) med mozarellakulor och parmesan.

Veckodag: fredag
Jobbat: 8:30-13:30 / 16:00-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag fick jag svinont i halsen och det gör skitont när jag sväljer. Så det blev en träningsfri dag idag igen. Verkar som allt är emot mig när det gäller träningen den här veckan. Igår hann jag bara säg "helveteee vad jag ska träna HÅRT idag". Poff så var strömmen borta resten av kvällen.

2. Strömavbrott idag igen. Men istället för hela kvällen som igår så blev det 30 min. Man hinner få duktig abstinens på bara 30 minuter. Tänkte dammsuga, nä det gick inte. Tänkte diska, nä det gick inte. Skulle googla, nä det gick inte. Så till slut gick jag bara runt och plockade och dammtorkade lite. Det kan man iaf göra utan el. Och pussas.

3. F har datorförbud idag. Han har abstinens, men är förvånansvärt trevlig ändå. Jag trodde han skulle tjura på mig hela kvällen.

Väder: Soligt
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. 1 skiva ljust lchf-bröd med bregott, creme cheese och marmelad. 1 kopp ekologiskt te.
Lunch: Kesella med kanel. 2 skivor ljust lchf-bröd med bregott, creme cheese och marmelad. 1 kopp ekologiskt te.
Mellis: Kaffe med grädde. 1 skiva ljust lchf-bröd med bregott, creme cheese och marmelad. 1 finncrisp med bregott.
Middag: Grönsakscarbonara med mozarellakulor och parmesan. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Lchf-semla med bär och grädde.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Tråkiga Talang som F tittar på.

Inga kommentarer: