söndag, april 10, 2011

10/4-2011


Dagens bild: lchf-wrap (riktigt gott idag med min egengjorda salsa).

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Jaaaaa äntligen är det vår. Fy fan så härligt =)

2. Tack vare solen och värmen så fick jag enorm energi. Så jag satte igång och storstädade alla våra 180 kvadratmeter. Och det känns verkligen i alla kroppsdelar. Har inte suttit många minuter. Tog en kaffepaus med J ute i solen och satt i bara t-shirt och det var SÅ HÄRLIGT! Jag blir så lycklig av våren. Det måste vara absolut bästa tiden på året. Framförallt i år efter den här långa, hemska, kalla och snöiga vintern.

3. Hade även tänkt städa i garderoben med alla mina kläder. Men hann inte för att T inte kunde komma hem när J kunde hämta henne, så då fick jag åka och hämta henne istället. Jaja, det kommer fler dagar när jag får städlust. Nu är den puts väck iaf. Men jag hann få mycket gjort innan den försvann. Tack och lov.

Väder: Bästa dagen hittills i år. Strålande solsken och VARMT.
Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg med kaviar, 2 skivor ljust lchf-bröd med bregott, creme cheese och marmelad. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.
Middag: lchf-Wrap med köttfärsröra och massor med goda grönsaker och guacamole. 1 glas vatten.
Kvällis: Inget


Tränat: Städat hela huset aktivt i ca 7-8 timmar.

NP - Now playing: Lyssnar på T som pratar om sina hästar och stallet

Inga kommentarer: