måndag, april 11, 2011

11/4-2011


Dagens bild: Fantastiskt suddig bild. Men riktigt god middag baserad på farmor Monas pastaröra, som F älskar. Så han beställde det till middag idag. Han pratade om den i säkert 3 dgr innan och påminde mig imorse om den nya matveckan och att den skulle innehålla denna rätt. De andra fick med pasta och själv bytte jag pastan mot blomkål och strimlad morot och det passade så himla bra. Recept kommer nån annan dag.

Veckodag: måndag
Jobbat: 10-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbade effektivt idag även fast jag kom in sent.

2. Först var det en soffa på högerfilen vid Skurubron som ställde till det, sen var det nån tomte som krockat i Södra länken. Och sen slutade det med att T blev sjuk och jag fick skjutsa hem henne till sin pappa. Men jag kom till jobbet till slut. Tjoho på det.

3. Men åååå, nu är klockan över 22 igen och jag har inte tränat och jag som skulle sova kl 22 varje kväll den här veckan. Så nu ska jag sova och så tar jag nya tag med träningen imorgon. Gått 8 dgr sen jag tränade sist. Inte bra! Men just idag det är faktiskt Trinnys och Susannahs fel, jag skulle precis träna när det programmet började och då fastnade jag. De är verkligen galet charmiga. De pratar om kvinnokroppen på ett så positivt sätt, hittar liksom något positivt med alla och klämmer och känner och bara är åååh så mysiga. I like them!

Väder: Soligt och ganska skönt och varmt ute.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med äppelmix. 2 skivor lchf-bröd med bregott och jarlsberg. 1 kopp kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Grönsaksröra med köttfärs, champinjoner, purjolök och grädde. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Lillasyster - Så jävla bra

Inga kommentarer: