fredag, april 01, 2011

31/3-2011


Dagens bild: Dopp i kopp är verkligen hur gott som helst. Det här ska jag äta oftare i fortsättningen. Istället för potatis så äter jag blomkål som jag doppar i smörkoppen.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8:00-17:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Inte ofta jag missar att skriva min lilla dagboksanteckning. Men igår var en sådan dag. Så här kommer den nu istället.

2. Var så trött så jag gick och la mig redan 20:45 utan att ha öppnat datorn när jag kom hem. Åt, tittade på Halv Åtta Hos mig och sen somnade jag på soffan och sen gick jag och la mig och sov som en bäbis i fosterställning när J kom och la sig nån timme efter mig.

3.

Väder:
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med kanel. 2 skivor nötbröd med bregott och Jarlsberg. 1 kopp ekologiskt blåbärste.
Mellis: Inget
Middag: Dopp i kopp (se bild); smält smör (med gullök, rödlök, gräslök), inlagd sill, senapssill, gubbröra, 3 ägghalvor, blomkål. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: