fredag, april 01, 2011

1/4-2011


Dagens bild: Kallrökt lax med creme fraiche, röd lök, gräslök, citron. Serverat på en kokospannkaka.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7:30-17:00 / 18:30-22:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbat som en blådåre hela dagen och kvällen.

2. När jag slutade jobba kl 22 så kände jag mig helt varm i hela kroppen, av nån slags stress tror jag.

3. Så jag gick till träningsrummet och tog ett pass på löpbandet på 46 minuter och ett pass styrketräning. Och det är inget aprilskämt. Det svider i tricepsen just nu. Skönt.

Väder: Gråtrist precis hela dagen.
Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg med kaviar. 2 skivor nötbröd med bregott och jarlsberg. Lite gubbröra från igår. Kaffe med grädde.
Lunch: Kaffe med grädde. 2 finncrisp med bregott och ost. 1 stekt ägg. Några skivor ekologisk falukorv.
Mellis: Inget
Middag: Kokospannkaka med kallrökt lax, creme fraiche, röd lök, gräslök, citron, dill. Kaffe med grädde.
Kvällis: Direkt efter träningen lite kesella med kanel och hampafrön. Ett gäng med Vatten.


Tränat:
46 min löpband - 4,21 km/h
30 min stryketräning (Axelklappar, Bålrotation (10kg), Bicepscurls (5 kg), Fällkniv, Tricepspress (10kg), Crunches)

NP - Now playing: Lyssnar på tv´n i bakgrunden som J har tagit i beslag med sin serie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Virkelig lækkert billede, trillian. Den vil jeg prøve til lunch snarest!

Trillian sa...

Och gott var det...