fredag, april 15, 2011

15/4-2011


Dagens bild: Firade in påskledigheten med lite gubbröra, ägg och nötbröd. Älskar gubbröra.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7-14 / 15-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Wonderful! Nu har jag ledigt i 10 dagar. Helskotta så jag ska njuta och städa och röja. Och fylla år tänker jag också göra.

2. Dagens driftsättning gick skitbra! Vi hade 2 mindre fel och bara en användare som gnällde. Med andra ord en mycket lyckad lansering såhär första dagen. Ska bli intressant att se vad som händer nästa vecka (får jag ledigt eller blir det jobb) och framförallt vår faktureringsvecka då det blir ett hårt tryck. Några veckor dit. Innan det borde vi fångat upp de barnsjukdomar som alltid drabbar stora systemändringar.

3. Jag är nöjd och stressen är nere på noll nu. Kan visserligen bero på glaset konjak jag drack nyss. Sist jag drack var i Skottland i höstas.

Väder: Åh så fiiiiint väder det var i dag. Wonderful.
Ätit idag:
Frukost: 2 skivor lchf-bröd med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med mjölk.
Lunch: 2 skivor nötbröd med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med mjölk.
Mellis: Kaffe med grädde. 1 vaniljbulle.
Middag: Gubbröra, 2 kokta ägg, 2 skivor nötbröd med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Kvällis: liten skvätt konjak on the rocks och lite nötter och bärmix


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Guns N´Roses - Ain' t It Fun

Inga kommentarer: