onsdag, april 13, 2011

13/4-2011


Dagens bild: Heta nötfärsspett med tzatziki och tomatsallad med getost. Felix åt sex stycken spett. Fattar inte var den där smala kroppen får plats med allt? Själv blev jag tvärmätt på de tre på bilden. Skulle gjort dessa på lammfärs men den var slut så då gjorde jag på ekologisk nötfärs istället och det fungerar alldeles utmärkt.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Känner mig glad och nöjd idag. Vet inte varför, men det är bara nån känsla därinne som känns skön. Vet inte om det är att jag är klar med alla våra tester och att vi ska driftsätta allt på fredag. Efter att ha jobbat med bara testerna i 3 månader så känns det otroligt skönt att äntligen få det driftsatt. Det är ju mitt lilla barn. Jag har jobbat med flera av utvecklingarna sen jag började på företaget för snart 2 år sedan. Så det är skitkul att vi äntligen är där vi är. Jag kommer ta det fett personligt om det är något som går fel i driftsättningen. Och efter att ha jobbat som en gris sista tiden så känns det extra skönt med driftsättning och sen en vecka ledigt på det. Min chef kommer få ta smällarna men jag är beredd på att rycka in om något går snett. Så jag ska inte ropa hej ännu...

2. Varm och trött efter dagens träningspass.

3. Det är konstigt att jag aldrig kan komma i säng till kl 22 när jag bestämt mig för det.

Väder: Torrt väglag
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med hemmagjord müsli. 2 skivor nötbröd med bregott, creme cheese och saltgurka. Kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Heta nötfärsspett med tzatziki och tomatsallad med getost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
43 min löpband - 4,53 km/h

NP - Now playing: Ekdahl på fyran

Inga kommentarer: