tisdag, april 12, 2011

12/4-2011


Dagens bild: En näve torkade blåbär för återhämtning efter dagens träningspass. Massor med nyttiga antioxidanter. Mer än i färska till och med. Visste du förresten att 17% av Sveriges yta består av blåbär?

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30-18:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Äntligen kom jag igång med träningen idag igen. Så himla skönt att känna musklerna vakna till liv igen. 9 hela dgr utan träning. Hur kunde det gå så illa? Vilken konstig vecka förra veckan var. Men nu är jag på gång igen och det var så skönt.

2. Tre hårda arbetsdgr kvar, sen har jag påsklov. Lovely.

3. Idag kom vår kollega förbi och pratade lite och lämnade sjukintyg till löneavdelningen. Hon är helt otrolig. På måndag blir hon inlagd och på tisdag ska hon opereras. Så alla kramade om henne och jag började nästan gråta.

Väder: Det var kallt imorse... sen har jag noll koll på den här dagen.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: 3 skivor lchf-nötbröd med bregott, creme cheese, alfagroddar. 1 kopp kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Rester från igår; grönsaksröra med köttfärs, champinjoner, purjo, grädde. Mozarella. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.
Efter träningen: 1 ton vatten och en näve nötter och torkade blåbär


Tränat:
47 min löpband - 4,29 km/h
30 min styrketräning
Cirkelträning 3x10
Axelpress - stötpress 10kg skivstång
Utfall
Bålrotation liggande 10kg viktskiva
Armhävningar på knä
Hantelpress feet up 5kg
Yoga vridning, sittande 1min/sida


NP - Now playing: Gorillaz - Dirty Harry

Inga kommentarer: