onsdag, april 06, 2011

6/4-2011


Dagens bild: Idag blev det korvstroganoff på ekologisk falukorv och blomkålsris till middag.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8:00-21:30 (med utvecklingssamtals-, lunch- och middagspaus)
3 x Snackigt om dagen:
1. Jaja ännu en dag i jobbets tecken. Och jag orkade inte ens gå upp när klockan ringde vid 5 för att jag skulle träna. Men det kändes välbehövligt att få sovmorgon till kl 7 istället.

2. Tog en jobbdag hemma idag eftersom jag hade utvecklingssamtal med F.

3. Jag har en katt som stirrar på mig just nu. Jag tror hon är hungrig.

Väder: Solig och plusgrader, nu är nästan all snö borta från tomten.
Ätit idag:
Frukost: 1 skiva nötbröd med bregott och ost, 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 3 skivor ljust lchf-bröd med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Korvstroganoff med blomkålsris. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 skiva ljust lchf-bröd med bregott, creme cheese och lite marmelad. Lite smoothie på jordgubb, blåbär och grädde.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Nyheterna på fyran

Inga kommentarer: