tisdag, januari 11, 2011

11/1-2011


Dagens bild: Såhär ser mitt underbara löpband ut, som jag fick i julklapp av J. Jag tror han vill att jag ska bli vältränad.

Veckodag: tisdag
Jobbat: hemma
3 x Snackigt om dagen:
1. Tittade på halvåtta hos mig och då hade det hamnat larver i efterrätten, från örterna hon tagit in från sin trädgård. Då kom jag att tänka på när man bror tog med sig sin flickvän hem till oss för första gången och vi bjöd på middag och bullar. Först fick hon ett hårstrå i maten vi bjöd och sen fick hon ett hårstrå även i bullen. Piiiiinsamt.

2. Tog ledigt från jobbet idag också. Men möten imorgon så dags att åka till jobbet.

3. Yippie, idag kom den! Boken jag längtat efter.

Väder: Vet inte
Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med philadelphia, prosciutto och tomat. Kaffe med grädde.
Lunch: Tonfiskröra med ägg. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Köttbullar. Sallad med balsamico och olivolja. Vatten.
Kvällis: Mörk choklad. Kaffe med grädde.

Tränat:
Kl 11 - 42 min löpband 4,37 km/h
Kl 17 - 41 min löpband 3,5 km/h
Kl 21 - 42 min löpband 3,49 km/h
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: