fredag, januari 21, 2011

21/1-2011


Dagens bild: Jag vet inte om jag har visat den här förut? Tuva har gjort krukan och fatet till mig i julklapp ett år. Jag älskar den. Och balettdansösen fick jag också i julklapp samma år. Jag älskar den också.

Veckodag: fredag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Trevlig fest med arbetskamraterna ikväll. Vi åt italiensk buffé. Tack för det. Det passar mig ypperligt nämligen. Då kan jag äta det mesta och bara utesluta pastasalladen.

2. När jag kom hem vid 23-tiden, så sprang J ut och mötte mig med en stor puss och kram och barnen mötte mig i hallen med kramar. Då känner man sig välkommen hem.

3. Nu mår jag riktigt bra! Det är heeeeelg. Nu ska jag sätta en deg som ska få kalljäsa över natten så bakar jag ut den till frukost imorgon till min älskade familj.

Väder: Snöade när jag åkte hem mitt i natten. Fans helvetes jävla skit! KAN DET SLUTA SNÖA NÅN GÅNG!!!
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Räkor, kokt ägg, pepparrotscreme, majonnäs. Te.
Mellis: Inget
Middag: Italiensk buffé
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag

NP - Now playing: Tråkig trist reklam på tv´n

Inga kommentarer: