söndag, januari 30, 2011

30/1-2011


Dagens bild: Just nu tittar jag på säsong 7 av Entourage när jag tränar...

Veckodag: söndag
Jobbat: 20-21
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra träning idag. Känns i musklerna att jag tog tag i stryketräningen i dag igen.

2. Bjöd exet och hans familj på middag. J gjorde en riktigt god sallad till. Småhackade ingredienser var hela grejen. Blev riktigt gott.

3. Hela familjen vaknade tidigt idag. Vi skjutsade Tuva till stallet och sen åkte jag, J och Felix och handlade, tankade bilen, köpte en träningsmatta till löpbandet och ett spel till Felix (som han köpte för sina egna pengar). Sen åkte vi tillbaka till stallet och tittade på när Tuva fixade med hästen. Tillbaka hemma strax efter 12. Effektiv morgon med andra ord.

Väder: Soligt och några plusgrader.
Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med mjukost, tomat och örtsalt. Salamirullar med philadelphia. Kaffe med grädde.
Lunch: Mandelbröd med ost. Salamirullar. Brie och Chevre med fikonmarmelad. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Kassler med pepparsås, avokado och sallad med olivolja/balsamico. Vatten.
Kvällis: Finncrisp med mjukost. Salamirullar med philadelphia. Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
kl 18:00 - 60 min löpband 4,2 km/h
kl 19:00 - 10 min styrketräning (crunches, dumbell, vadpress)
kl 19:10 - 13 min löpband 3,92 km/h

NP - Now playing: Felix som tittar på serien V

Inga kommentarer: