tisdag, januari 18, 2011

18/1-2011


Dagens bild: I like Glee, jag har snart gått till hela säsong 1 på mitt löpband.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag på jobbet. Satt mest på möten, men mellan mötena hann jag göra massor.

2. Efter jobbet åkte jag och köpte en del till en present till en kollega som vi ska ha fest för på fredag. Hittade det jag skulle ha enligt vår plan. Så imorgon ska jag och en annan kollega sitta och fixa med det direkt efter jobbet. Ska bli kul.

3. När jag kom hem strax efter 19, så höll J och barnen på att fixa middag. De hade dukat fint i köket med tända ljus. Men jag gick och satte mig framför tv´n för att glo på mitt favvisprogram Halvåtta Hos Mig istället, och tog med mig min tallrik med mat dit. Taskigt gjort av mig. Men de verkade ta det bra, de bangade iaf inte utan kom och satte sig tillsammans med mig. Fin familj jag har.

Väder: Faktiskt ganska schysst väder. Plusgrader och det gick att köra fort på motorvägen.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Kesella med hemmagjord müsli. Flatbröd med ost och salami. Äckelkaffe på jobbet.
Mellis: Inget.
Middag: Köttfärssås med paprika. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.

Tränat:
kl 21:00 - 90 min löpband

NP - Now playing: Tuva som tittar på Glee när hon egentligen ska sova.

Inga kommentarer: