torsdag, januari 06, 2011

6/1-2011


Dagens bild: Dagens middag

Veckodag: torsdag
Jobbat: helgdag Trettondan
3 x Snackigt om dagen:
1. Sov till strax efter 12. Skönt.

2. Hoppas att elen håller hela dagen imorgon och att snön inte tynger ner kablarna eftersom jag tänkte jobba hemifrån. Förstår inte varför alla företag inte har klämdagar? Tur att mitt jobb har så många andra fördelar så man kan bortse från denna lilla miss.

3. Jag borde gå och lägga mig för att orka upp imorgon, men jag är inte sugen på att sova redan.

Väder: Snöat och varit mulet och mörkt ute hela dagen
Ätit idag:
Frukost: Kaffe med grädde. Finncrisp med mjukost och saltgurka. Ölkorv.
Lunch: Inget
Mellis: Kesella med hemmagjord müsli. Vatten.
Middag: Kyckling inkokt i grädde. Sallad. Gucamole. Sweet Chili. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad. Halv näve jordnötter.


Tränat:
Kl 15 - 60 min löpband 4,42 km/h
NP - Now playing: Tittar på tv samtidigt.

Inga kommentarer: