fredag, januari 07, 2011

7/1-2011


Dagens bild: Det är faktiskt helt sjukt hur det kan komma såhär mycket snö även den här vintern. Det är som att titta på en tavla när man kikar ut genom fönstret, plus att det kom stora feta snöflingor idag. Stora som golfbollar. Vi fick skotta i över 40 minuter. Tung blöt kramsnö. Rena rama helvetet.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Sov jättedåligt inatt igen. Fick gå upp mitt i natten för att ta en värktablett. Känns som att jag har något skit i kroppen som vill ut. Jag tror som J, att jag gått och lagt mig lite för sent sista tiden och då lackar kroppen ur. Skärpning med andra ord.

2. Middan idag blev jättegod och alla åt med god aptit. Torsk är inte ofta vi har i det här huset. Men vi köpte en laddning från fiskbilen strax innan jul.

3. Jobbat hemma idag och tur var det, annars hade jag nog sjukanmält mig med tanke på natten jag hade. Sen har jag suttit fastklistrad framför datorn. Många småproblem som jag fått jobba med hela dagen och fick bara en sak gjord idag som jag hade planerat in.

Väder: Snöat
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hemmagjord müsli, finncrisp med mjukost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde. Ölkorv. Mörk choklad.
Middag: Torsk med äggsås, råriven morot. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Ölkorv, mörk choklad, jordnötter.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Film på fyran.

Inga kommentarer: