söndag, januari 16, 2011

16/1-2011


Dagens bild: Är detta jag?

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag har jag varit trött. Och faktiskt även grinig bitvis. Kände mig som en surtant. Tuva skrattade när hon såg Solsidan och tyckte att jag var lik karaktären Anna (Mia Skäringer, se dagens bild). Hon sa bara "mamma" när Anna dök upp på bild.

2. Idag städade vi äntligen bort alla julsaker.

3. Tuva har bytt riddag till söndagar istället och det är helt suveränt. Passar mycket bättre enligt mig. Plus att man blir tvungen att gå upp i tid och då går inte hela dagen åt till hennes ridskola. Mycket skönt.

Väder: Riktigt blött skitväder. Moddigt på vägarna och mycket halt på våra slingriga Värmdövägar.
Ätit idag:
Frukost: (Rester från gårdagen) Brioche med brynt smör. Serranorulle, laxrulle med citronkräm. Ostbitar. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Knäckemacka med brynt smör. Serranorulle. Ostbitar. Kaffe med grädde.
Middag: Boeuf Bourguignon, alfagroddar, saltgurka, rårörda lingon. Vatten.
Kvällis: Liten bit Hallon- och blåbärspaj med en stor klick vispad grädde. Kaffe med grädde.


Tränat:
kl 12:30 - 42 min löpband 4,4 km/h
kl 16:00 - 41 min löpband 3,5 km/h
kl 21:30 - 43 min löpband 3,5 km/h
NP - Now playing: Ingenting

Inga kommentarer: