onsdag, januari 26, 2011

26/1-2011


Dagens bild: Jag gillar Markus. Jag gillade honom redan innan Mästerkocken.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag tycker Mästerkocken som går på fyran är ett skitbra program. Älskar när de använder bra råvaror och utmanar de tävlande och jag tycker hela konceptet känns spännande. Sitter som klistrad varje onsdag kl 20.

2. Är riktigt trött idag så det var nära att jag inte tränade idag. Orkade inte ens komma upp i tempo, men det gör inget. Jag blev varm och jag är nöjd att jag orkade 43 min på löpbandet.

3. Idag har jag sprungit som en tetting och jagat alla på företaget. Kände mig som den där putsnuttiga kärringen i komediserien, hette den "välkommen åter", som gick på fyran i höstas. Hon som alltid samlade pengar till presenter och hittade på roliga saker och var så där äckligt hurtig. Idag gick jag runt hos alla för att få namnunderskrifter till vår minnesbok till två kollegor som slutar inom kort. Visade nämligen min fina bok som jag fick från mina kära kollegor på mitt förra jobb och då var vi tvugna att göra såna såklart. Jag älskar den där boken. Ibland när jag saknar kollegorna på förra jobbet så brukar jag titta i den där boken och bli glad när jag ser alla snälla ord de skrev till mig. Snälla ord betyder mer än man tror.


Väder: Skitkallt. -11 grader.
Ätit idag:
Frukost: Mandelbröd med bregott och ost. Ekologiskt te.
Lunch: Rester av gårdagens middag; kyckling, mozzarella, oliver, ruccola, jordnötter, soltorkade tomater. Ekologiskt te.
Mellis: Inget
Middag: Kabanoss med gurkmajonnäs, ruccola, senap, lök och ketchup. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mandelbröd med bregott och ost. Mörk choklad.


Tränat:
Kl 21:30 - 43 min löpband 3,53 km/h

NP - Now playing: Lyssnar på en debatt på fyran

Inga kommentarer: