lördag, januari 01, 2011

Härligt med nytt år

I år ska jag inte ge några nyårslöften. De brukar aldrig gå bra för mig. Förra årets köpstopp gick sådär. Höll mig ända till början av juli, men då tog andra prioriteringar över och då lät jag köpstoppet vara. Men jag tycker ändå köpstoppet på över 6 månader gav mig något, så helt värdelöst var det inte.

Men inga löften i år...

Ska försöka börja skriva lite mer här igen. Tycker det är tråkigt när jag inte kan gå tillbaka i bloggen och hitta mat, recept och tankar jag hade ett visst datum. Jobbet har verkligen tagit mycket av min tid den här hösten. Förmodligen kommer det fortsätta vara så, men jag måste lära mig att prioritera mer. Ska nog försöka ta en paus under dagen på jobbet och kanske uppdatera min blogg. Bara för att fokusera på något annat.

Annars har den här julen och nyåret varit en av de bästa i mitt liv. Så underbart härligt lugnt och skönt utan en massa måsten.

Inga kommentarer: