söndag, januari 09, 2011

Längtar efter den här boken


Längtar som fasiken till när Andreas Eenfeldts bok Matrevolutionen kommer. Förhoppningsvis under nästa vecka. Jag trodde att jag hade lagt en beställning på boken hos Adlibris men så fick jag ett mail där det visade sig att jag bara förhandsbokat. Så när jag gick in och skulle beställa boken häromdagen från Adlibris så gick det inte, hamnade bara på en inloggningssida varje gång jag bekräftade min order. Mycket skumt. Så då sket jag i dem och gick in på Bokus och beställde boken på några minuter.

Det vore ännu bättre om fler tog efter så som fiskbilen.se har gjort på sin hemsida. Att man kan beställa utan att vara medlem. Snabbt enkelt och smart enligt mig. Då behöver man inte från gång till en annan komma ihåg alla inloggningsuppgifter till alla internetshoppar. Förstår ärligt talat inte varför man ska vara medlem ens? Du behöver ju knappast vara medlem för att gå in på Ica och handla mat.

Visst bara älskar man bokomslaget?!!

Inga kommentarer: