lördag, januari 22, 2011

22/1-2011


Dagens bild: Dagens middag; Ungsbakad chililax, mango & tomatsallad, lime & chilisås.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Humör är tydligen ett "fjortis-klädmärke". Så de skitsnygga byxorna som jag köpte till Felix och som verkligen passar honom så himla bra duger inte. Så nu ska han bara ha på sig de dyra byxorna hemma. Idéer!!! Ja, jag är ju gjord av pengar så jag fixar ett par nya byxor åt dig dådå. Suckar och granater!!!

2. Ruggigt grinig på mina barn. Kul att de förstör helgen för alla i familjen för att de inte kan hålla sams. Det har verkligen inte varit en kul dag.

3. Ingen bra matdag heller. Ätit 3 st briocher idag. Fan!

Väder:
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hampafrön och kokos. Nybakad briosche med bregott och mycket ost. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Brioche med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Middag: Ungsbakad chililax, mango & tomatsallad, lime & chilisås. Vatten.
Kvällis: Brioche med bregott och ost. Lite popcorn. 1 chokladbit. Kaffe med grädde.


Tränat:
Kl 15 - 45 min löpband 3,85 km/h

NP - Now playing: Tv

Inga kommentarer: