lördag, januari 29, 2011

29/1-2011


Dagens bild: Fick panikbaka mockarutor idag. Men familjen blev nöjda och jag blev nöjd och stolt över att jag lyckades motstå en.

Veckodag: lördag
Jobbat: 20-22
3 x Snackigt om dagen:
1. Vi hade storfrämmat idag. R kom förbi på fika med sin nya flickvän. Mycket trevligt. (därför som jag panikbakade idag)

2. Det var lite roligt när R kommenterade "men hur går det ihop att du tränar så mycket och dricker grädde till kaffet". Jag berättade om min kost och han blev ruggigt nyfiken när han hörde att jag gått ner 18,5 kg på LCHF sen juli. Så han fick låna Kostdoktorns bok Matrevolutionen. Både han och flickvännen skulle läsa boken och sen testa lågkolhydratskost. Även om han var ruggigt skeptisk. Han bara satt och log och skakade på huvudet och sa att han absolut inte trodde på det där. Men han skulle ge det ett försök nu när han fick se hur bra det fungerat på mig. Glömde dock säga till honom att detta inte är en snabbfix. Jaja, får ta det med honom nästa gång, när de ska komma hit på LCHF-middag och lämna tillbaks boken.

3. Imorgon kommer barnens pappa och hans familj på middag.


Väder: Soligt och 2.6 plusgrader
Ätit idag:
Frukost: Mandelbröd med bregott och ost. Gubbröra. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde.
Middag: Morotscarbonara. Vatten.
Kvällis: Finncrisp med bregott. Mörk choklad. Kaffe med grädde.


Tränat:
Kl 18:40 - 60 min löpband 3,82 km/h

NP - Now playing: Lars Winnerbäck - Järnvägsspår

Inga kommentarer: