onsdag, januari 12, 2011

12/1-2011


Dagens bild: Läser boken för fullt och har kommit halvvägs. Imorgon kan jag nog ge en recension av vad jag tycker om den.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8-9
3 x Snackigt om dagen:
1. Skön dag på löpbandet idag igen. Bästa presenten för min hälsa ever. Tack igen älskling.

2. Vi har fortfarande inte varit och handla mat inför middan på lördag eller för alla våra middagar för veckan. Men då har vi sparat lite pengar när vi fått äta sånt som finns hemma och rester från frysen. Perfekt! Men imorgon ska vi komma iväg och då får den här veckans middagar gå in i nästa vecka. Det gör ju inget alls.

3. Längtar efter Tuva. I övermorgon ska jag hämta hit henne.

Väder: Snöat hela dagen. Några plusgrader.
Ätit idag:
Frukost: Tonfiskröra, kokt ägg, kaviar, finncrisp med ost och prosciutto. Kaffe med grädde.
Lunch: Kesella med hemmagjord müsli. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Kålpudding, raw agave, rårörda lingon. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad. En liten bit Raw cashew & spirulinabar från René Voltaire.


Tränat:
Kl 8:30 - 43 min löpband 3,49 km/h
Kl 15 - 42 min löpband 3,37 km/h
Kl 18 - 43 min löpband 3,35 km/h

NP - Now playing: Fuskbyggarna på fyran. Vilka jäkla idiotföretag det finns! Jag blir så arg när jag ser på såna här program. Stackars familj. Ska komma ihåg företaget Järntorget. Vilka klåpare! Men herregud vad fyran har reklam hela tiden. Man tröttnar ju efter halva programmet. Suuuck.

Inga kommentarer: