tisdag, januari 04, 2011

4/1-2011

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag på jobbet. Fick massor gjort och rensat i inkorgen. Otroligt skönt.

2. Vi åkte och köpte boxen "The Pillars of the Earth" efter jobbet idag, eller Svärdet och Spiran som den heter på svenska. En riktigt skitbra serie från 2010 gjord av Ridley Scott. Ni vet han som gjort Gladiatorn, Thelma & Louise och en massa andra bra filmer och serier. Serien är verkligen hur bra som helst. Den har allt. Kvalitet, bra skådisar, bra repliker, kärlek, mord, intriger och ännu mer intriger. Lita inte på någon!

3. Kom på idag att jag inte har styrketränat på 3 veckor. Men det beror nog mest på att jag blir yr efter att jag gått på löpbandet så då vill jag inte ställa mig och stånka med vikterna. Men att det gått tre veckor sen jag lyfte skrot? Sjukt vad tiden går fort. Jag som trodde att det bara var en vecka sen. Nåja, nästa vecka ska jag köra igång styrketräningen igen.

Väder: Solförmörkelse, några minusgrader och soligt under dagen
Ätit idag:
Frukost: Grönt mintte. Finncrisp med gubbröra.
Lunch: Kesella med hampafrön, finncrisp med ost. Äckelkaffe från automaten.
Mellis: Inget
Middag: Hamburgare med avokado, tomat, lök, ägg och dressing. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad. Ölkorv.


Tränat:
Kl 19:30 - Löpband 43 min 3,81 km/h
NP - Now playing: Nyheterna

Inga kommentarer: