söndag, januari 02, 2011

1/1-2011


Dagens bild: Gottebordet från julafton. Sånt här har jag unnat mig under min julledighet, men nu är det stopp på sånt igen. Men gott var det och illa mådde jag =)

Veckodag: lördag
Jobbat: knappast
3 x Snackigt om dagen:
1. Ont i huvet. Jag drack dåligt innan träningen och även efter. Inte bra alls! Man tycker att jag borde lärt mig vid det här laget hur viktig den där vätskan är.

2. 11 dgr går fort. Framförallt när man har haft det så underbart skönt som jag haft det tillsammans med J och barnen. Jobb på måndag igen men det är en kort vecka. Bara 2.5 dgr plus jobb hemifrån klämdagen. Ska bara hålla koll så allt flyter på jobbet eftersom ett gäng ekonomitanter ska fakturera.

3. Jag har fått bästa rummet i huset som mitt träningsrum. Så nu finns på önskelistan en ny plattskärm som jag kan koppla till datorn och hänga upp på väggen, en träningsbänk, en pilatesmatta och en matta till löpbandet. Just ja, jag fick ju ett löpband i julklapp av världens bästa älskling. Snacka om att han skämmer bort mig totalt. Nästan så att jag får allt jag pekar på. Och det är HUR KUL SOM HELST att gå på löpbandet. Jag är inte riktigt van att gå på den ännu, jag blir skityr när jag hoppar av, men det är det värt så kul som det är. Undrar när man vant sig?

Väder: Mulet och snöigt
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hampafrön, finncrisp med ost, ölkorv, kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Ölkorv efter träningen
Middag: Ungsbakad lax med sallad och creme fraichesås. Vatten.
Kvällis: Morotsmuffins, kaffe med grädde.


Tränat:
60 min löpband 4,39 km/h
20 min cykel 25,56 km/h
NP - Now playing: Tv´n i bakgrunden

Inga kommentarer: