torsdag, januari 13, 2011

Våra asfina Ricemattor dök upp idag



Två nya badrumsmattor köpta på Broarne på deras rea. Titta in där. Bra priser, jättefina designsaker och otroligt snabb leverans. Jag beställde i måndags och varorna kom till utlämningsstället redan igår, men jag hämtade idag. De är verkligen jättefina och de höll verkligen för mina förväntningar. Titta och avundas. Felix tyckte iofs att vi kunde hänga upp dem så kunde han skjuta på dem med hagelgevär. Om det betyder att han tyckte de var fula förtäljer inte kommentaren, men jag har mina misstankar.

Funderar lite på om jag ska köpa en till cherry och sätta ihop dem tillsammans och så flyttar jag blomvasen till andra sidan av badrummet. Hade inte tänkt ha dessa två tillsammans, men eftersom det såg så fjuttigt ut med bara en matta så satte jag de bredvid varandra. De är i 100% bomull och sköna att gnosa in tårna i. Finaste badrumsmattorna. Ska kolla vad Anka tycker när hon kommer hit på lördag.

Inga kommentarer: