måndag, januari 03, 2011

3/1-2010

Veckodag: måndag
Jobbat: 9-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Inatt sov jag ca 2 timmar. Jag vägrade kolla in klockan men enligt Felix hade jag asgarvat kl 3 på natten. Sen ringde klockan 05:30 som jag snoosade till 06:10. Så ja, jag är lite lätt trött just nu.

2. Vi kom hem sent. Vi jobbade längre och sen åkte vi och handlade mat direkt efter jobbet. Det är skönt att ha det gjort och att vi gjorde en ordentlig veckomeny igen.

3. Idag bestämde jag mig för att unna mig en träningssak per månad till rummet. Det behöver inte vara något dyrt, men definitivt något som jag behöver.

Väder: mulet -6 grader
Ätit idag:
Frukost: Te med grädde. Finncrisp med gubbröra.
Lunch: Kesella med hampafrön. Finncrisp med ost. Te.
Mellis: Inget
Middag: Kabanoss med räksallad och lök. En liten bit krabbpaj. Vatten. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat:
Kl 21:00 - 46 min löpband 3,9 km/h
NP - Now playing: Reklam

Inga kommentarer: