måndag, januari 24, 2011

24/1-2011


Dagens bild: Dagens bak och middag

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Åkte och hämtade J från jobbet idag. Det skulle jag inte gjort. Fick först sitta i köer till Kista och sen hela jäkla Essingeleden på väg tillbaka mot Värmdö. HerreGUD, hur orkar man egentligen med dessa köer? Imorse råkade jag ut för 3 krockar på väg till jobbet. Fatta! TRE krockar! Åkte 7 hemifrån och var på jobbet 9:30. Då hade jag verkligen velat ha en cyanidkapsel.

2. När vi kom hem från jobbet så satte jag igång att baka. Dels bröd till kolhydratsätarna i familjen och även mina goda mandelbröd med bara 1,89 E% kolhydrater. Jag gillar de mer och mer. Ska skriva upp receptet vilken dag som helst. Sen gjorde vi grekisk sallad till middag. Mums!

3. Jag är lite orolig för Bosse. Han har inte ätit på några dagar och han ligger mest i hallen och sover och ser ruggigt hängig ut. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med honom. Han kanske bara är kattförkyld? Hur vet man om katter är sjuka egentligen? Nån som vet?

Väder: Skitigt väder så jag tömde spolarvätskan i bilen och fick på slutet torrskrapa rutan.
Ätit idag:
Frukost: LCHF-mandelbröd med bregott och ost. Ekologiskt lakrits te.
Lunch: En bit lax och blomkålsris. Ekologiskt blåbärs te.
Mellis: Inget
Middag: Grekisk sallad, mandelbröd med bregott och ost. Vatten. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat:
kl 21:30 - 42 min löpband 4,47 km/h

NP - Now playing:

Inga kommentarer: