måndag, september 13, 2010

13/9-2010

Dagens bild:

Trillian i bilköer på Essingeleden.

Veckodag
: måndag
Jobbat: 9:30-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Krock på Värmdöleden idag igen, så det tog mig över 2 timmar att ta mig till jobbet idag igen. LESS!

2. Blev ett riktigt monsterpass med träning idag. Så skönt!

3. Tidigt i säng var målet, så vad gör jag här fortfarande?

Väder: Reng och rusk
Ätit idag:
Frukost: Tonfiskröra, 1 kokt ägg, halv avokado. 1 kopp te.
Lunch: Kesopannkaka med kallrökt lax, creme fraiche och röd lök. Vatten.
Mellis: Inget.
Middag: Kesopannkaka med 2 kokta korvar, senap, ketchup, räksallad, röd lök. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.


Tränat: 60 min spinning 23,16 km/h. 30 min styrketräning. 3x45 s Plankan.
NP - Now playing: Biggest Loser USA säsong 5 avsnitt 2

Inga kommentarer: