lördag, september 11, 2010

11/9-2010


Tog in två tomatplantor idag och planterade inomhus. Blev riktigt mysigt i köket bland alla övriga kryddor.

Veckodag: lördag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Vaknade 05:37 imorse och började städa hela huset vid 7. Vid 7:30 gick jag och väckte J med mina pussar och ljög att klockan va mer och barnen vaknade också tidigt, redan vid 9. Härligt när alla vaknade så tidigt ;) hihi

2. Städat hela dagen. Skönt både för kropp och själ. Jag behövde verkligen det. Är det rörigt, stökigt och skitigt hemma så kan jag inte riktigt koppla av. Jag blir tjurig.

3. Hade tänkt skita i att träna idag eftersom jag prioriterade städningen. Men vid 22-tiden körde jag igång med dagens träningspass. Abstinens eftersom jag inte tränade igår, så det kändes inte alls bra att hoppa över träningen idag. Visserligen har ju dagens städning i 12 timmar varit ett riktigt bra Cardiopass. Men den räknas inte om jag inte bytt om till träningskläder. Så äre bara.

Väder: Mulet och runt 15 grader.
Ätit idag:
Frukost: 1 Rawfood kex, bregott, mesost, gräddost. 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 halv rågkuse med bregott, majonnäs och ägg. 1 kopp te.
Mellis: Inget
Middag: Köttfärssås med zuchinipasta. Vatten.
Kvällis: Blåbärspaj med grädde. Kaffe med grädde.


Tränat: 30 min spinning. 30 min styrketräning.
NP - Now playing: U2 & Green Day - The Saints Are Coming

Inga kommentarer: