tisdag, september 21, 2010

21/9-2010


Dagens bild: Vilken fin bild du tog Trillian. Interiör inifrån min Mini Cooper i dagens bilköer. HATAR de förbannade bilköerna!

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Krock på Essingeleden idag igen, så det tog mig drygt 2 timmar att ta mig till jobbet igen. Så imorgon jobbar jag hemifrån. Less på att slösa bort 3-4 timmar per dag på köer i Stockholmstrafiken. Det suger getpung.

2. Men jag var iaf piggare idag eftersom vi gick och la oss redan 21-22 igår. Så Felix var nöjd över att slippa höra hur trött jag är varje kväll.

3. Idag fick J och Felix mig att baka. J skrev det på sin statusrad på facebook igår och idag sa Felix "åh vad jag är sugen på dina kanelbullar", så det kändes verkligen som att det var dags för lite bullbak. Inte så bra för min vikt dock, för jag räknade ut och varje kanelbulle innehåller 286 kalorier och 49% kolhydrater. Men så länge man planerar in det i dagens energiintag så kan det vara värt att äta en sån ibland. INTE varje kväll Trillian. Okej? Okej mamma.

Väder: Blött, äckligt och kallt
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Chili- och limelax. Couscous, ruccola. Limesås.
Mellis: 1 kopp grönt te.
Middag: Linssoppa, 1 halv fralla med bregott och gräddost. Halv kesopannkaka med lite hallonsylt och en klick grädde. 1 glas vatten. Kaffe med grädde.
Kvällis: 1 nybakad kanelbulle. Kaffe med grädde.


Tränat: Vilovecka
NP - Now playing: Biggest Loser USA säsong 5 avsnitt 9

Inga kommentarer: