onsdag, september 01, 2010

1/9-2010


Dagens middag Tomatsoppa.


Veckodag: onsdag
Jobbat: 07:30-17:00 (utan lunchrast idag också, åt vid skrivbordet)
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag var det inte samma tryck på jobbet som det var igår. Mycket att göra ja, men användarna hade lugnat ner sig och hetsade inte. Skönt!

2. Träffade J vid Hötorget efter jobbet och tillsammans gick vi till en härlig klädbutik som heter Big & Trendy vid Stureplan för att köpa kläder till bröllopet. Bilder och nytt inlägg kommer senare.

3. Trodde inte jag skulle orka att träna idag. När vi kom hem vid 19-tiden så hade jag verkligen ingen energi kvar. Var helt urlakad. Men efter att ha ätit lite och tagit det lugnt så bytte jag om och satte igång. 1 timme om dan kan man alltid lägga på träning. Istället för att sitta framför datorn och slösurfa eller spela eller vad man nu gör. 1 timme går fort. Det är 60 minuter. En minut i taget.

Väder: 13 grader och solmulet.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp te.
Lunch: Vitkåls- och köttfärssoppa. 1 Rawfood kex med bregott. Ostkuber. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Tomatsoppa med parmesan och basilika. En gottetallrik med rawfood kex med bregott, groddar, gurka, fetaost och avokado. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.


Tränat: 30 min spinning. 15 min styrketräning.
NP - Now playing: Biggest Loser Usa säsong 4 avsnitt 3

1 kommentar:

Hierokliff sa...

Det var trevligt och träffas i stan, kul med en sådan positiv överraskning till klädbutik också. Jag brukar ju inte direkt trivas i närheten av klädbutiker.
//J