torsdag, september 16, 2010

16/9-2010


Dagens bild: Partiledarna i årets val. 3 dgr kvar.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbat effektivt och fått mycket saker gjort idag. Tummen upp.

2. Tränat. Men kändes inte alls bra idag. Var lam. Så jag svettades knappt. Besviken på mig själv. Har ju sagt att ta ut mig ordentligt varje gång jag tränar. Tummen ner.

3. Tittar på valdebatt och Mona Sahlin måste ju vara Moderaternas bästa valarbetare. Jag fattar fortfarande inte hur sossarna kunde välja henne till partiledare? Fail som Felix hade sagt! Jag kommer aldrig acceptera henne som Sveriges statsminister. Då flyttar jag från Sverige och säljer huset. Ryser i hela kroppen av tanken. Hoppas jag slipper flytta på måndag. Jag vill bo kvar här.

Väder: Men det är för kallt ute nu. Ruskigt och regnigt också. Me don´t like!
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Korvstroganoff. Tomat. Avokado. Vatten.
Mellis: 1 kopp grönt te. 3 ostkuber.
Middag: Köttfärsbiffar. Broccolipuré. Vatten.
Kvällis: Keso med en klick hallonsylt. Mörk choklad. Kaffe med grädde.


Tränat: 35 min spinning 22,85 km/h. 10 min styrketräning.
NP - Now playing: Debatten på Tv4

Inga kommentarer: