torsdag, september 09, 2010

9/9-2010

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8:30-16:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Skönt att sluta redan vid 16-tiden. Åkte och handlade så slipper jag göra det imorgon.

2. Känns som att jag inte får så mycket gjort hemma nu när jag prioriterar min kost och min träning. Behöver tex göra en rejäl storstädning nu. J städade badrummet igår och har även tvättat bort all tvätt under veckan och själv har jag inte gjort något mer än tränat, jobbat, ätit och sovit. Det är vad mitt liv går ut på just nu.

3. Felix var hemma och sjuk idag med dirre.

Väder: Jag tror jag såg solen
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Korvstroganoff. Körsbärstomater. Vatten.
Mellis: 4 skivor mesost.
Middag: Chilibiff med grädde, champinjoner, paprika, tomat och smörstekta kantareller. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. 2 skivor mesost.


Tränat: 30 min cardio. 10 min styrketräning.
NP - Now playing: Elfte timmen, ett satirprogram om valet 2010.

Inga kommentarer: