söndag, september 19, 2010

18/9-2010


Dagens bild: Imorgon ska jag måla 2d till Felix.

Veckodag: lördag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Vi var bortbjudna på årets sista grillkväll hos M&V, även L&L och H kom förbi. Riktigt trevlig kväll. Vi tittade på en massa musikvideos samtidigt som vi surrade massor och sjöng med och dansade. Maten var suveränt god och passade mig perfekt. Lätt att vara bortbjuden när man äter som jag gör just nu. Det tråkiga med kvällen var när vi åkte hem. Jag körde på en räv =( det var första gången som jag körde på ett djur. Stackars stackars lilla räv.

2. En dag kvar till valet. Ni glömmer väl inte bort att gå och rösta? Det gör man mellan 8-20.

3. Bra träning idag. Tog en träning direkt på morgonen eftersom vi skulle iväg på kvällen. Tog ut mig rejält och det kändes riktigt skönt.

Väder: Ösregn, regn, duggregn, mulet. Alla slags tillstånd av regn visade sig den här dagen.
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg, majonnäs, kaviar, 2 tunna skivor hembakat surdegsbröd med bregott. Ostkuber. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: 1 rawfood kex med bregott, mjukost, tomat och örtsalt. 3 ostkuber. Keso med hallonsylt. Kaffe med grädde.
Middag: 2 st Grönsaks- och köttspett, en bit grillad biff, bearnaisesås, sallad. 1 glas alkoholfri rosé. Vatten.
Kvällis: 1 kopp kaffe med mjölk.


Tränat: 30 min spinning 23.1 km/h (nivå 4). 20 min styrketräning.
NP - Now playing: Deep Purple - Burn

Inga kommentarer: