fredag, september 17, 2010

17/9-2010


Dagens bild: Baconlindad kycklingfilé med tomatsallad och fetacreme blev dagens middag.

Veckodag: fredag
Jobbat: 8-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Ibland känns det som att jag inte har något att säga om dagen. Just nu gör jag typ ingenting förutom jobbar, äter, tränar och sover. Jobbar, äter, tränar och sover. Jobbar, äter, tränar och sover. Och helt plötsligt har hela veckan gått och det är helg igen. Härligt. Jag har verkligen längtat till den här helgen.

2. Jo just ja. Jag kan ju berätta om gubben jag lacka på idag. Alltid lika spännande att åka bil med mig. Jag är alldeles för aggressiv i trafiken för mitt egna bästa. En gubbe i stor fet SUV försökte tränga in framför mig och min Mini Cooper vid Slussen. Men jag tryckte ifrån och la mig på tutan så han ryckte tillbaka bilen till sin fil igen. Mini vs SUV 1-0. Sen la han sig bredvid mig och försökte stirra ut mig. Jag strirrade tillbaka och jestikulerade och skrek åt honom. Till slut gav han upp och skakade på huvet och fick lägga sig bakom mig istället. Ja jag vet. Jag är pinsam, men jag HATAR verkligen gubbar som alltid ska gena och köra högerfilen på insidan av alla bilar och sen tvärnita in framför bilarna i vänsterfilen precis innan korsningen. Detta medför att det alltid är en jävla kö i vänsterfilen. Det är de här idioterna som orsakar det! Jag hoppas gubbfan hörde mina okvädningsord.

3. Felix ska bli rockmusiker. Kom ihåg var ni hörde det först!

Väder: kallt och blött
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten
Lunch: Köttfärssås med morot och zuchini. 1 glas vatten.
Mellis: 1 kopp te.
Middag: Baconlindad kycklingfilé med tomat, ruccola, feta, rödlök, balsamico och olivolja. Fetaostcreme. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Keso med hallonsylt. En näve cashew- och pistagenötter. Mörk choklad.


Tränat: 30 min spinning 21,87 km/h. 10 min styrketräning.
NP - Now playing: Biggest Loser säsong 5 avsnitt 4

Inga kommentarer: