måndag, september 06, 2010

6/9-2010


Veckodag: måndag
Jobbat: 9:15-19:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilken skitdag jag hade på jobbet. Jag är så trött på alla användare och deras problem. Men det är bra att de felanmäler så att vi sakta men säkert kan få ett system som fungerar som den skall. Bara så trött på att när vi löst ett problem så dyker det upp ett nytt. Jaja, jag får stå ut. Snart är det bra igen.

2. Imorse vaknade jag redan kl 4 och kunde inte somna om. För att jag var pigg. Då hade jag sovit i över 6 timmar. Det verkar helt klart som att min kropp inte behöver mer än så. Jag som tänkt sova minst 7 timmar per natt ett tag. Nähä skit it då kroppjäkel!

3. Nu ska jag duscha och sen hoppa ner i bingen och läsa en stund på min spännande bok.

Väder: Ingen aning hur vädret var på dagen. På kvällen var det soligt och kallt.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp te.
Lunch: Vitkåls- och köttfärssoppa. 1 Rawfood kex och ostkuber. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Parma-Feta-Melon-sallad från Il Piatto med senapsvinägrette. Vatten. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat: 35 min spinning. 30 min styrketräning.
NP - Now playing: Nyheterna på Tv4

Inga kommentarer: