torsdag, september 02, 2010

Big & Trendy


Vi var till butiken Big & Trendy igår. Ligger vid Stureplan i Stockholm. Så bor ni här och drar större storlek så gå in där och njut. Man kan säga att de är ett MQ för tjockisar. Lite finare och lite dyrare.

Köpte dels kläder till bröllopet och en helt ljuvlig grön kjol som verkligen var JAG. J sa när han såg mina glittrande ögon "köp den, jag betalar". Den är två nummer för liten. Nu hänger kjolen väl synlig på vår sovrumsvägg. Den är så fiiiiiiin så jag skulle kunna ha den som snuttefilt tills jag kan ha den på mig.

Det slutade med att J betalade allt. För han hade kommit på sig själv med att han inte överraskat mig med något på länge. Det var annat när vi var nykära. Då fick man små kärleksförklaringar i form av små överraskningar hela tiden. Men som jag sa till honom igår, då la han grunden för sitt pluskonto.

5 kommentarer:

GoSaN sa...

här har man bott i Syockholm hur länge som helst och aldrig sett den butiken. Och en månad efter man lämnar stan så får man reda på att den finns.. jag menar MÄH! ;P

Är det ok om jag stjäl ditt upplägg på bloggen btw?

Trillian sa...

Såklart att det är. Kör hårt. Ska bli kul att se vad du hittar på i din blogg. Kram.

GoSaN sa...

får se om jag får rumpan ur nån gång först =)

Men det blir väl nåt liknande din, mat och hur mitt wii tar livet av mig! ;P

Trillian sa...

Spännande. Så sätt fart och börja på en gång! Jag vill se ditt första inlägg NUUUUU!!

GoSaN sa...

just nu är jag liiiite seg!