söndag, mars 20, 2011

20/3-2011

Dagens bild: Tog ingen bild idag.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag tror jag har två besvikna personer på mig idag. J för att jag inte följde med till sjukhuset idag och Tuva för att jag inte lät henne vara i stallet hela kvällen. Förlåt mina älsklingar. Jag är också besviken på mig själv.

2. Har lite ångest idag också. Har ju haft vilovecka från mattänket och idag har jag tom ätit några godisar som Felix tappade in i min mun. Imorgon är det dock back to normal (lchf). Det jag tycker är trist är att jag får ångest när jag själv tillät mig äta de där smågodisarna och att jag tillåtit mig att äta godis, fika och vitt bröd den här veckan. Det var 2 stycken juicy fruit-godisar. Inget märkvärdigt i det stora hela och ändå får jag äckelångest. Det suger!

3. På tisdag kommer våra nya vitvaror och vår Moccamaster. Jag har tagit ledigt så jag kan frosta av frysen, städa bakom kylen och frysen så man slipper skämmas inför budnissarna.

Väder: Soligt och +6 grader. Härligt.
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. 1 skiva nötbröd med bregott och philadelphia. Kaffe med grädde.
Lunch: Kaffe med grädde. Morotskaka.
Mellis: Några tortillachips, några godisar.
Middag: Rester från gårdagens hamburgermiddag. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Morotskaka.


Tränat: Vilovecka (I did it!)
NP - Now playing: Guns N´Roses - Don´t Cry

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er også ekstremt sensitiv, når det kommer til sukker og kan godt blive irriteret over, at jeg ikke bare kan spise lidt af det uden reaktion. Jeg forsøger at vende tankerne om og sige tak for, at min krop så kraftigt siger fra, når jeg giver den noget, den ikke kan tåle. Det er lidt frelst med det her taksigelse, men det er faktisk ganske effektivt.

:) Jane