söndag, mars 27, 2011

27/3-2011


Dagens bild: Ingredienser till dagens kycklingmiddag.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilken dag. Jag och J åkte och hämtade BMW´n från parkeringen, där jag lämnade den igår när jag fick punka. J vågade köra hem den även fast den kändes skum. Sen kom J´s bror och försökte hjälpa oss att byta däck, men det gick inte hur mycket vi än sparkade på den, slog den med en rostig slägga och drog. Så vi beslutade oss för att lasta in sommardäcken i bilen och imorgon åker vi till däckfirman med den direkt på morgonen så får vi hoppas att de har tid att ta hand om den. Vi får hoppas att flatratedäcket klarar en till resa på ca 10 km till. Jag åker efter med min Mini Cooper även fast den har felmeddelande. Men jag har pratat med två fordonstekniker (x:et och J´s bror) så jag känner mig ganska säker på att det är ok att köra bilen.

2. Har haft lite ångest hela dagen idag.

3. Tränade inte idag heller. Igår glömde jag träna och idag låtsades jag som ingenting tills J sa "hur gick det med träningen idag". Då tittade jag upp i taket och visslade. Det känns just nu som att jag lägger min energi på andra saker än träningen. Men jag har ändå tränat 3 pass och totalt 3,5 timme den här veckan, så det är inte så att jag latat till mig. Men har man ett mål så är det inte kul när man inte tar dem. Men jag tar nya tag nästa vecka.

Väder: Soligt men helvetes kallt och blåsigt när vi var ute och försökte få ordning på däcket.
Ätit idag:
Frukost: lchf-våffla med grädde och marmelad. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde.
Middag: Grillad kyckling, ugnsbakad blomkål, vitlöksgocka. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 bit rulltårta med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Inget

1 kommentar:

Susanne sa...

Ja, det blev jätte gott med papaya :) testa det! :D