tisdag, mars 01, 2011

1/3-2011


Dagens bild: Så himla gott och så himla tillåtet för mig. Mums!

Veckodag: tisdag
Jobbat: 6:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Välkommen MARS! Nu är vi äntligen närmare våren.

2. Jag och Tuva hade årets värsta bråk imorse. Vi bråkar inte så ofta längre, lite småtjafs sådär. Men imorse skrek vi rakt ut åt varandra. Kändes inte alls bra när jag åkte till jobbet.

3. Idag var jag med J till tandläkaren. Han har fått en infektion i sin lagning så han fick nån penicillinkur. Han har legat på soffan i två dagar och ojat sig.

Väder: Gråmulet och nollgradigt
Ätit idag:
Frukost: Nötbröd med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med mellanmjölk.
Lunch: Köttfärssås, avokado, sallad. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Linssoppa, 2 skivor nötbröd med bregott, philadelphia och saltgurka. 1 glas vatten.
Kvällis: Lchf-semla. Kaffe med grädde.


Tränat: Tung träning idag
40 min löpband - 3,81 km/h
20 min styrketräning - Pass 1 (vadpress, dumbell, plankan)

NP - Now playing: Bygglov på fyran

Inga kommentarer: