lördag, mars 12, 2011

12/3-2011


Dagens bild: Ett perfekt kokt ägg blev det till frukost idag.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Härligt med sovmorgon. Sov ända till 08:30.

2. Vi var bortbjudna på westernkväll idag, men värdinnan blev sjuk. Dubbelsidig öroninflammation. Så vi bestämde att vi flyttar fram våran westernkväll till en annan helg. Vi ska äta gott och kolla på westernfilmer. Ska bli skitkul. Hoppas det blir några klassiker som "7 vågade livet" eller "The Good, The Bad And The Ugly" eller nån annan gammal klassiker.

3. Tittat på finalen av Melodifestivalen. Jag hejade på Nicke Borg. Det gick inte bra för honom, men det visar bara att jag inte är någon Svensson som röstade på samma som alla andra. Men Eric Saade kommer nog göra bra ifrån sig i finalen. Söt kille. Men aptråkig låt som jag redan är less. Och då har jag bara hört den 4 gånger tror jag.


Väder: Vilken fantastisk dag. Det har droppat från taket hela dagen. Man börjar se mossan på taket också. Underbart! Sol och +6 grader. Varmaste dagen i år hemma hos oss.
Ätit idag:
Frukost: 2 skivor lchf-nötbröd med bregott och Västerbottenost. 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Ostquiche men fikon- och päronsalsa. 1 kopp ekologiskt te med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Pannkaka med sylt och grädde. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat:
45 min löpband - 4 km/h

NP - Now playing: Spiderman på fyran

Inga kommentarer: