torsdag, mars 10, 2011

10/3-2011


Dagens bild: Dagens middag; Ostquiche med fikon- och päronsalsa. Tuva tog om från maten 3 ggr och J tog om 2 ggr, så dagens middag passade allas smaklökar och den skulle jag få göra fler gånger. Tuva sa tom att vi ska köra vegetarisk vecka varannan vecka från och med nu. Det var verkligen tokgott. Ska skriva upp receptet för jag gjorde en LCHF-anpassad pajbotten till mig, de andra fick en traditionell. Lägger ut receptet senare eller imorgon.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 7-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag har varit första andningshålet sen förra tisdan på jobbet. Idag fick jag massor gjort när jag satt här hemma och jobbade. Systemen skötte sig. Fantastiskt skönt!

2. Idag mådde jag som vanligt bra, så jag fattar fortfarande inte vad det var för illamåendeattack jag drabbades av på eftermiddan igår.

3. Skönt med träning idag också. Hade två vilodagar måndag och tisdag och sen en ofrivillig igår (då jag mådde som en hackad hackspett).

Väder: Det snöade =(
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. 2 skivor nötbröd med bregott och Jarlsbergost. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 nötbröd med bregott, Jarlsberg och saltgurka. 1 ruta mörk choklad. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Ostquishe med fikon- och päronsalsa. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad


Tränat:
48 min löpband - 4 km/h

NP - Now playing: Kalla Fakta om fetmaoperationerna.

Inga kommentarer: