lördag, mars 19, 2011

19/3-2011


Dagens bild: Dagens mumsiga frukost. Omelett med röda stekta tomater m timjan, ekologiska skinkrullar med philadelphia. Nötbröd med bregott, philadelphia och ärtskott.

Veckodag: lördag
Jobbat: 12-14
3 x Snackigt om dagen:
1. Det har varit skönt med en vilovecka från både mat (även fast jag skött mig hyfsat) och träning. Men idag har jag haft grym abstinens. Jag har tittat längtande på löpbandet. Har även planerat träning och roliga övningar inför nästa vecka. Har hittat en slumpgenerator hos dintraning.se för vilka övningar jag ska göra under näsa veckas pass. Ska bli skitkul. Lägger ut passen senare. Känner mig riktigt inspirerad nu.

2. Hade middagsgäster idag också. J´s syrra som kommit ner från Mora, J´s bror och hans tjej. Och deras löpande tik som skvätt små röda fläckar över hela huset idag också. Så J får städa imorgon igen ;)

3. Mätt.

Väder: Solsken och plusgrader.
Ätit idag:
Frukost: Omelett med röda stekta tomater m timjan, ekologiska skinkrullar med philadelphia, nötbröd med bregott, philadelphia och ärtskott. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde. Smörbulle.
Middag: Hemmagjorda burgare, ungsrostade grönsaker, bearnaisesås. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Morotskaka.


Tränat: Vilovecka
NP - Now playing: Film Italian job

Inga kommentarer: