måndag, februari 28, 2011

28/2-2011


Dagens bild: Dagens middag.

Veckodag: måndag
Jobbat: 8-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Gud så sur jag var på morgonen. Riktigt irriterad så till och med J fräste åt mig. Inte ofta han gör det, så jag var nog mer än lovligt sur.

2. En dag till på jobbet sen slipper jag åka in resten av veckan. Ska jobba hemifrån på onsdag och sen är jag ledig torsdag och fredag.

3. Skitkväll också. Kul när alla är sura.

Väder: Gråtrist och nollgradigt
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Rester av gårdagens kycklinggratäng. 1 glas vatten.
Mellis: Kaffe med mellanmjölk.
Middag: Köttfärssås med fetaost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
45 min löpband - 4,17 km/h
15 min styrketräning - Pass 5 (marklyft, benlyft)

NP - Now playing: Absolut ingenting

Inga kommentarer: