måndag, februari 07, 2011

7/2-2011

Dagens bild: Idag får ni vara utan bild.

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-18:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Först dök jag upp kl 9:30 på jobbet och sen gick jag på 2-timmarslunch vid 11-tiden och var inte tillbaka förrän efter 13. En perfekt jobbdag med andra ord. Lunchade på Björk Bar & Grill med finaste Å, en gammal kollega från mitt förra jobb. Så härligt med människor som ger en massa energi. Hon gör alltid det. Jag är alltid så glad när jag träffat henne. Det var dock länge sen vi hängde och gick på föreläsningar hos Dataföreningen. Vi får skärpa till oss där.

2. Ont i halsen så ingen träning för min del närmaste dagarna.

3. Jag måste komma i säng i tid idag. Sov jättedåligt inatt.

Väder: Mulet och 4 plusgrader.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Stekt fläsk med löksås. Salladsbuffé. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Rester från söndagens chilibiffgratäng. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Liten bit kaka med kokoscreme (aja baja). Mörk choklad


Tränat: Vilodag (ont i halsen)
NP - Now playing: Simon och Thomas gör hotellrum tillägnat kändisar. Ikväll Thomas Di Levas rum. De är duktiga killarna.

Inga kommentarer: