fredag, augusti 13, 2010

Sista semesterdagen är här



Vilken fantastiskt skön semester jag har haft i hälsans tecken. Eftersom vi hade planerat så himla dåligt i år så fick jag hela min semester utan barnen den här gången. De är på Gotland och kommer hem igen på söndag. Då ska jag bjuda x:et och hela hans familj på en brakmiddag samtidigt som han kommer med Tuva och Felix och cyklar och datorer och allt annat. Jag längtar helt galet mycket efter mina underbara ungdomar.

Och jag har inte ens jobbångest. Ska bli kul att träffa alla igen på måndag och se vad som har hänt. Ingen kommer tro mig, men jag har inte öppnat min mailbox till jobbet en enda gång. 4 veckor utan att ha jobbat en endaste minut. Vem är jag? Jo jag är en ny människa och jag trivs som fan i den rollen.

Inga kommentarer: