söndag, augusti 29, 2010

29/8-2010


Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Städat och småplockat hela dagen. J och Felix åkte och handlade medan jag fixade hemma. Tuva satt och gjorde läxor så hon hade inte "tid" att hjälpa till.

2. Kommande vecka kommer vara jobbig på jobbet (men kul hoppas jag). Vi ska lansera en ny applikation för användarna så det kommer bli sena kvällar och en första utmaning för mig gällande min träning och kost. Men jag ska fixa det. På något sätt!

3. Andra utmaningar och saker att göra och fixa med i veckan. Tuva fyller 12 och vi har inte köpt hennes presenter ännu och vi behöver även hitta en bra present till bröllopet. Jag förstår inte varför jag alltid ska vara ute i sista sekunden? Hur svårt kan det vara att fixa saker i tid någon gång? Jag tror att det är dags för mig att sätta detta också som en förbättringspunkt till mig själv. Men jag gör det sen. Inte nu. Sen.

Väder: Mulet. 15 grader.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 finncrisp med bregott, mjukost, tomat från egna odlingen och 1/4 avokado med örtsalt. 1 liten bit ölkorv. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kesella med mangomix. 1 kopp te.
Middag: Chili- och tamarimarinerad Tofu med wokade grönsaker. Medelhavsbröd med bregott och gräddost. Melonvatten.
Kvällis: 4 ostkuber. 1 ruta mörk choklad. Kaffe med grädde. Melonvatten.

Tränat: Vilodag
NP - Now playing: David Bowie - Life on Mars?

Inga kommentarer: