tisdag, augusti 31, 2010

31/8-2010


Veckodag: tisdag
Jobbat: 05:30-17:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Helskotta vilken dag. Var på jobbet redan halv sex på morgonen och sen dess har jag jobbat konstant. Satt tom och åt lunch framför datorn. Min kollega som inte hade någon matlåda med sig gick till kiosken och köpte godis till lunch. Det är ingen lek att introducera ett nytt system för över 2000 nya användare. Så dagen har varit hektisk minst sagt. Men har bara haft en trist och sur användare. 50+ gubbe förstås. Åkte från jobbet med 25 öppna ärenden som jag bara tittat på men inte besvarat. Får ta tag i dem direkt imorgon bitti.

2. Efter jobbet träffades jag och J i Nacka Forum för att hitta något att ha på mig på bröllopet. Plus köpa en present till brudparet. Och gissa vilka vi träffade av en slump där då. Jo brudparet såklart. Tur vi inte hade köpt något stort. Hittade jag något till mig själv? Nej! Helvetes jävla skiiiiiiiiiiiit.

3. Seg träning i dag också.

Väder: Vet inte, tittade inte ut på hela dagen. Satt med tunnelseende in i datorn.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med mangomix, kiwi, halv banan. 1 Rawfood kex med bregott och mesost. 1 kopp te. Vatten.
Lunch: Grönsakscarbonara med alfagroddar. Vatten.
Mellis: 1 kopp te.
Middag: Parma- och fetaostsallad (på restaurang). Vatten.
Kvällis: 1 ölkorv. Mjukost. Kaffe med grädde. Vatten.


Tränat: 30 min spinning. 20 min styrketräning.
NP - Now playing: Biggest Loser Usa säsong 4 avsnitt 1

Inga kommentarer: