måndag, augusti 23, 2010

23/8-2010


Veckodag: måndag
Jobbat: 9:45 - 14:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Kommer sent, går tidigt. Jag tror inte det var tanken med flex. Men idag var det för att jag och J åkte och hälsade på hans pappa på Sös. Han verkade faktiskt vara vid god vigör. Skämtade som vanligt och berättade sina historier. Vi gick ner till fiket och drack en kopp äckligt kaffe tillsammans. Han får ligga kvar för observation i några dagar till. Skönt det!

2. Vi åkte och handla på Ica Maxi i Nacka efter sjukhusbesöket. Efter att ha bojkottat de i flera år sen de fuskade med köttfärsen. Det som var roligt var att de hade mycket ekologiska kvalitetsvaror och de hade även Bosarps ekologiska kyckling. Hurra.

3. Träningen var asgrym idag. Skitroligt att köra intervallträning. Några minuter ganska lugnt och 5 minuter högt tempo. När jag skulle hoppa av från cykeln så började benen darra utav bara helvete. Svetten lackade och jag mådde hur bra som helst efter passet. Då hade jag innan det sagt att jag inte hade nån lust alls att träna idag. Men det gjorde jag för jag sa till mig själv "det är en timme av dagen, det fixar du". Och det gjorde jag! Tjooooohooooo.

Väder: Soligt med lite moln. Graderna höll jag inte koll på, men folk gick med linnen på sig, så det var nog varmt. Själv hade jag kofta.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med äppelmix. 1 ägg med majonnäs. Rawfoodkex med bregott och ost. 1 kopp te.
Lunch: Spett med fläskkött. Sallad.
Mellis: En halv kopp kaffe med mjölk.
Middag: Chorizo och stekt ägg. Dressing, senap och ketchup. Vatten.
Kvällis: Kesella med äppelmix. Svart kaffe (uäääk det är verkligen inte gott).


Tränat: 30 min intensiv spinning. 30 min tuff styrketräning.
NP - Now playing: Nyheterna på Tv4

Inga kommentarer: