tisdag, augusti 24, 2010

24/8-2010


Våra tomater på altanen är äntligen på gång.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag är ensam hemma med Felix i två dagar. J är i Norge. Det är ju faktiskt sjukt, vi har varit ihop i över 8,5 år och jag saknar honom som fan så fort han är borta. Det är kärlek det.

2. Jag blev faktiskt imponerad av Ellos. Jag beställde en klänning därifrån i söndags. En potentiell kandidat till bröllopet. Jag fick den idag. Jag beställde den med expressleverans och behövde bara betala 20 kr extra för det. Jag som spytt galla över Ellos senaste åren för att de skickar så sjukt mycket direktreklam till mig. Jag har handlat en gång från dem de senaste 20 åren och ändå får jag brev från de där det står "du är en av våra bästa kunder så därför får du detta supererbjudande". Ooookej!? Så om jag är en av deras bästa kunder så kan de ju inte ha så många bra kunder tänker jag då. Stackarna. Så nu har jag iaf handlat två ggr från de senaste 20 åren. Tänk vilken gudomlig kund jag är nu. Oj oj oj vad jag kommer få erbjudanden nu.

3. På lördag ska vi ha vår första familjeteambuilding. Ser verkligen fram emot den.

Väder: Växlande. 20 grader.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med äppelmix. 1 rawfoodkex med bregott och mjukost. 1 kopp te.
Lunch: Vegetarisk paj med baby spenat och halv avocado. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Tacopizza utan bröd med baby spenat, sweet chili och kalamatasoliver. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Kesella med äppelmix. Gruyére och blåbärssylt. Vatten.


Tränat: 30 min spinning. 15 min styrketräning.
NP - Now playing: Reklam på Tv4

Inga kommentarer: